Medarbetarskap & Arbetsglädje

Vänlighet och ett bra bemötande, samt att alltid göra kunden nöjd skapar ett starkt varumärke. 

Både medarbetare och kunder är människor, så kommer det alltid att vara och då är den sociala kompetensen det allra viktigaste. Du kan ha väldigt bra produkter, men upplever kunderna att de får ett dåligt bemötande så kommer det att påverka såväl varumärke som organisation. Om en anställd inte trivs så smittar det av sig till både kunder och medarbetare, dessutom så får vänner och bekanta höra om vantrivseln och vad som inte är eller känns bra. Det ger dåliga ringar i hela företaget.

Om man vill ha en förändring så måste man våga pröva nya saker. Om man gör på samma sätt som tidigare så får man samma resultat som man alltid fått.

Fler än 73% vantrivs på sina jobb enligt Arbetslivsinstitutet och det läcker pengar. Vad skulle det innebära för er om fler trivdes hos er?

Medarbetare som trivs kostar mindre, vill du veta hur?

Se mer!